شرکت آینا

شرکت آینا

شرکت آینا

شرکت آینا

  • ۰
  • ۰

 

چیلر تراکمی آب خنک

تعمیر چیلر تراکمی اهمیت ویژه ای دارد چون چیلر یکی از دستگاه های گران قیمت در ساختمان است که در صورت خرابی خسارت های زیادی به بار می آورد. در خصوص تعمیر این دستگاه پر کاربرد مسئله مهمی که وجود دارد این است که هرگز نباید جهت تعمیر یا عیب یابی آن از افراد تازه کار کمک بگیرید. چون برنامه ریزی و اجرای آن لازمه مهارت و تجربه زیادی است و این کار تنها از دست افراد متخصص برمی آید.

ما در مجموعه خود تعمیرکاران حرفه ای را گرد هم آورده ایم تا از این طریق بتوانیم در خصوص تعمیر انواع چیلر ها ی تراکمی هوا خنک و آب خنک به شما عزیزان کمک کنیم. تعمیرکاران ما جزو ماهرترین افراد در حوزه عیب یابی و تعمیر چیلرهای تراکمی و جذبی هستند؛ بنابراین در مدت زمان کوتاهی می توانند مشکل چیلر را پیدا کرده و آن را تعمیر کنند.

چیلرهای تراکمی چند نوع هستند که هر کدام به روش خاصی تعمیر می شود اما تعمیرکاران تازه وارد با این جزئیات و نکات ریز آشنایی چندانی ندارند و همین مورد باعث می شود برنامه ریزی و اجرای غلطی داشته باشند که این مورد هم باعث خرابی چیلر می شود‌. تعمیر چیلر تراکمی آب خنک توسط افراد حرفه ای کار ساده ای بوده و هیچ ضرر و زیانی نیز در پی نخواهد داشت.

ویژگی های تعمیرکار خوب

تعمیرکاری که برای تعمیر چیلرهای تراکمی و جذبی انتخاب می کنید باید در حوزه کاری خود تسلط زیادی داشته باشد. در غیر این صورت قادر به تشخیص درست نخواهد بود. کار تعمیرات به گونه ای است که تنها تجربه و مهارت است که به کمک تعمیر کار می آید و مواردی چون مدرک و فنی بودن هیچ تاثیری در این حرفه ندارد. پس توصیه می کنیم جهت تعمیر انواع چیلر ها مجموعه هایی انتخاب کنید که سال ها در خصوص تعمیر چیلر تراکمی هوا خنک فعالیت داشته اند و به نوعی در این کار حرفه ای شده اند.

تعمیرکار خوب باید حتی با یک نگاه ساده نیز مشکل چیلر را بفهمد. در برخی موارد زمانیکه فن یا سایر قطعات خراب شده باشد تعمیرکار از صدای ایجاد شده مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف می کند اما برخی مشکل ها نیز هستند که نیازمند بررسی دقیق تر قطعاتی چون کندانسور و اواپراتور می باشد. به هر حال تعمیر چیلر کار هر کسی نیست.

مشکلاتی که ممکن است برای چیلر به وجود آید، عبارتند از:

  • مشکل در کمپرسور )برفک زدن یا استارت زده نشدن آن)
  • اتصال برق در پریزها یا در خود سیستم برودتی
  • فعال بودن کمپرسور برای همیشه
  • خنک نشدن سیستم برودتی به صورت صحیح

البته برخی مشکلات دیگر نیز هستند که کارایی چیلر تراکمی را با اختلال‌ روبرو می سازند و فقط تکنسین کاران با تجربه از عهده تشخیص و تعمیر چیلر تراکمی بر می آیند.

هزینه تعمیر چیلر تراکمی

تعمیر چیلر تراکمی توسط تکنسین کاران ما روال خاصی دارد. ابتدا شما باید فرم مربوط به درخواست خدمات را پر کنید تا مشاوران با شما تماس گرفته و مشکل شما را جویا شوند. سپس اگر مشکل نیاز به بررسی داشت کارشناسان ما در محل حاضر شده و کار عیب یابی را شروع می کنند. بعد از اینکه عیب دستگاه مشخص شد متناسب با نوع خرابی، برند چیلر و شرایط موتورخانه قیمت تعمیر مشخص می شود. وگرنه به هیچ عنوان نمی توان بدون بررسی چیلر قیمت تعیین کرد.

مینی چیلر

اگر در قسمت موتورخانه مشکلی پیش آمده یا نیاز به تعمیر چیلر تراکمی دارید، بهتر است از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن خود را به مشاوران می رسانند تا مشکل چیلر را برطرف کنند. با وجود تکنسین کاران حرفه ای در مجموعه ما نباید نگران تعمیر انواع چیلرها (تراکمی و جذبی) باشید.

  • ۰۱/۱۰/۰۶
  • aparan aparan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی